Zákaznická podpora pro sexshopy

Dokáže přirozeně a bez ostychu poradit.

Jsi komunikativní a nebojíš se s lidmi psát a mluvit o výběru pomůcek? Jen tak tě něco nevyšokuje a vždy si dokážeš zachovat chladnou hlavu a nadhled? Tak to jsi tu správně.

Právě teď rozšiřujeme tým. Hledáme parťáka či parťačku, který je komunikativní a dovede zákazníkům poradit s výběrem pomůcek. Jsme sice sexshop, ale vulgárnosti u nás nečekej. Oceňujeme profesionalitu a otevřenou komunikaci.  

Posilu hledáme do našeho týmu do kanceláří v centru Brna a to na plný úvazek. Budeš se podílet na chodu obchodů YOO.cz, vibratory.net nebo sexshopp.cz. 

Za co budeš zodpovědný/á:

  • komunikace se zákazníky (zákaznická podpora) - e-maily, chat, telefon
  • obsluha zákazníků v showroomu
  • zpracování reklamací, vratek
  • vyřizování objednávek v e-shopech - kontrola přijatých objednávek, tisk faktur, nachystání zboží ze skladu a jeho zabalení do balíčků
  • příjem a výdej zboží
  • správa výdejního místa
  • úpravy popisků produktů na e-shopech

Co od tebe očekáváme:

  • zvládneš komunikovat o erotických pomůckách bez předsudků s úplně cizími lidmi
  • máš příjemné vystupování, pozitivní přístup, trpělivost a empatii
  • skvěle ovládáš český jazyk, píšeš bez gramatických chyb
  • domluvíš se i anglicky (čtení a psaní e-mailů)
  • umíš efektivně pracovat s běžnými kancelářskými programy (Word/Excel)
  • jsi pečlivý/á a dokážeš si zorganizovat práci
  • jednáš prozákaznicky a proaktivně (udělám, co mohu a co nemohu, zařídím)
  • máš organizační talent
  • nenecháš se vyvést z míry a vždy se zachováš profesionálně

Co ti nabízíme:

  • samostatnou a pestrou práci
  • finanční ohodnocení 28 - 34.000 Kč
  • částečně pružnou pracovní dobu (ranní 7-15:30 hod, odpolední 9:30-18 hod)
  • kompletní zaškolení, pravidelné meetingy a pomoc, když si nevíš rady
  • celodenní přísun kávy, ovoce
  • úhradu oborového vzdělání
  • prostor pro realizaci vlastních nápadů
  • příjemné nekuřácké prostředí v centru Brna
  • zábavné firemní akce
  • přátelský kolektiv

Zaujalo tě to?

Napiš nám něco o sobě, přilož svůj životopis a prozraď nám, jak bys zareagoval/a, kdyby zavolal naštvaný zákazník, že mu přišel balíček a produkt nefunguje.